27 abr 2009

LUBASA i Corredera, culpables del Forat






2 anys de vergonya en NATRA.
Els parkings que van acabar amb els parcs de Mislata no son rendibles, el veïnat no vol comprar places d'aparcament i LUBASA vol fer-se enrere en la construcció perque els beneficis econòmics ja no son els que semblaven i el diner negre no flueix per la foscor de les rajoles valencianes i la crisi colpetja el sector. L'empresa va paralitzar l'obra, que colapsa l'Avinguda del Sur i la de Gegori Gea, els comercis s'enfonsen i no hi ha lloc per aparcar... la sensació de les persones del barri és d'estar oblidades pels polítics (aquells que encara confien en la política institucional) i indefenses enmig d'una baralla de maletins plens de billets que bloqueja la finalització de l'obra.
El forat, cada dia que passa, és una muntanya de diners que creix sense parar.
Corredera, al front de l'ajuntament del poble, diu que no sap res, que la pilota està en LUBASA, però l'empresa constructora diu que és l'ajuntament qui no vol solucionar el forat.
LUBASA, VILA i FERROBUS es van repartir el poble en el boom de la rajola, i ara amb la crisi inmobiliària les empreses volen aprofitar fins a l'últim euro.

És hora de que el veïnat de NATRA s'autoorganitze al marge dels polítics i passe de la recollida de firmes que no porten enlloc cap a accions directes contra l'especulació des de l'alegria i la ràbia. Hi han bons exemples pràctics a Grècia, a les darreres revoltes:

Parque autoorganizado en la calle Kípru y Patisíon.


Construyendo espacios públicos desde abajo
Paque autoorganizado en el centro de Atenas

No hay comentarios:

Publicar un comentario