L'associació d'artistes de Vic Artèria està realitzant un certamen de contrapublicitat i, en aquest context, neix la campanya anomenada "Decathlon Explota" amb la finalitat de denunciar les implicacions socials d'aquesta empresa: "Decathlon desenvolupa polítiques laborals de màxim rendiment limitant els drets laborals de les seves treballadores. A Tailàndia, emplaçament on es produeixen el 40% dels articles, no hi ha seguretat social ni cap altre tipus d'assegurança sanitària. L'únic... estiraments per suportar jornades laborals de més de 10h per un salari de menys de 75€ al més (28 dies laborables)". Decathlon: Sempre en forma per la impossibilitat d'aconseguir una baixa laboral. Sempre en forma per la sobreexplotació en el lloc de treball. Podeu visitar els vídeos i imatges de la campanya a la web. http://decathlonexplota.blogspot.com |
15 ene 2009
Decathlon Explota
Etiquetas:
contrainformació,
difusió,
Indymedia,
internacional,
laboral,
multinacionals
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario