26 oct 2008

Atac incendiari contra el CSOA El Nido de Guadalajara


El CSOA EL Nido de Guadalajara fou atacat ahir per un grup de desconeguts. Aquests entraren en el Centre Social trencant una finestra, i després aporfitant que no hi havia gent destrossaren tot allò que trobaren a l'interior del CSO, passant seguidament plenar-lo de benzina i a botar-li foc.
Cal recordar que el passat agost El Nido ja fou atacat i que de fa un temps els moviments socials de la ciutat castellana venen movilitzant-se i denunciant la tensa situació que es viu a la ciutat produïda per la impunitat de la que gaudeixen aquests grups violents d'ultradreta per agredir o incendiar.

Reproduïm la notícia de La Haine i us enllacem directament per què pugueu veure fotos:

-Ataque incendiario contra el CSO El Nido (Guadalajara).

El CSOA el Nido, en Guadalajara, nuevamente atacado :: Aprovechando la ausencia de gente en el centro social, unos desconocidos han conseguido entrar reventando una ventana.

Una vez dentro destrozaron todo lo que encontraron a su paso y rociaron con gasolina el interior.
Este ataque se suma a los ejecutados por neonazis a finales del mes de agosto, con total complacencia por parte de la policía y silencio de los medios y las instituciones. Estas primeras agresiones desencadenaron en septiembre la organización de una manifestación contra las agresiones fascistas, en la cual la presencia y el acoso policial fueron permanentes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario