18 oct 2010

[Saragossa] El Hackmeeting trobarà nova seu!

Aquest cap de setmana està previst celebrar l'11è Hackmeeting a Saragossa, el Goza!Hack.
http://sindominio.net/hackmeeting
Salut,

aquest cap de setmana està previst celebrar l'11è Hackmeeting a Saragossa, el Goza!Hack.
http://sindominio.net/hackmeeting

El Hacklab Nòmada de Mataró hi participa activament des de fa uns anys, fins i tot, va coorganitzar el Hackiluro que es va celebrar a Mataró.

Però aquest matí, una colla de personatges freds encaputxats ens han desallotjat la seu d'aquest any, la Vieja Escuela, Centre Social Okupat:
http://csolaviejaescuela.blogspot.com/

Igualment, l'assemblea del hackmeeting pensa celebrar l'esdeveniment encara que sigui obrint un nou espai abandonat, igualment a Saragossa tal i com s'havia decidit. Us deixem el comunicat:
http://sindominio.net/hackmeeting/index.php?title=2010/Comunicado_desalo

Per tant, us animem a venir a participar d'aquest hackmeeting amb aquestes paraules escrites a la llista del hackmeeting aquest matí:

******************************************************************************
No puedo hablar por toda la asamblea, pero no creo que me equivoque si digo, para que la gente de ZGZ lo tenga en cuenta, que la prioridad del hackmeeting no es dar unas charletas, que vivimos la autogestión y la liberación de espacios (físicos y virtuales, todos reales) con todas sus consecuencias. Llevamos años valorando hacer un HM en ZGZ y sabemos la situación atroz de represión que se vive allí. Y eso ha sido siempre un motivo para querer hacer el HM en ZGZ.
[...]Es la primera vez que nos desalojan el CSOA la misma semana del HM, pero no es la primera vez que una semana antes del HM tenemos que acondicionar (con agua, electricidad, red, cristales, etc.) dos plantas enteras de una fábrica, o un edificio abandonado. Y no será la última. Así que creo que la asamblea de ZGZ puede contar con nosotras para convencer amablemente a un propietario de que ceda su edificio en pro de la autogestión tecnopolítica y ayudarle a acondicionarlo para compartirlo con la sociedad.
**************************************************************************
Mira també:
http://musaik.net
http://sindominio.net/hackmeeting

No hay comentarios:

Publicar un comentario