11 dic 2007

Tot el nostre suport per a les companyes de la Quimera.

DIJOUS 13 DE DESEMBRE EN LA PLAÇA DE L'AJUNTAMENT DE MISLATA A LES 20.30 HORES

Des de LA QUIMERA CSA volem agrair tot el suport rebut per part
d'amics, familiars, veïns i col•lectius…
Tots somo víctimes d'una pèssima situació social: famílies
destrossades, centres educatius que formen esclaus assalariats per a
un futur que no existeix, polítiques que oprimeixen i no donen opcions
culturals als joves, i els aboqueb als carrers.
Alguns d'aquests joves s'equivoquen de camí per culpa d'aquells que
els enganyen manipulant-los per a dur a terme el treball brut; i poden
així tindre cura de la seua imatge pública.
La culpa és tant dels qui lobotomitzen i els donen suport com de les
persones que s'estimen més ignorar aquestes situacions que es
repeteixen cada vegada més.
VÍCTIMES SÍ, INNOCENTS NO
PENSA PER TU MATEIX.
Cal llevar-se la bena dels ulls i adonar-se que el feixisme resorgeix
als nostres carrers, els nostres barris i el nostre poble. I ho fa de
diferents maneres, amb demostracions con ara xenofòbia, racisme,
homofòbia...
Després de dos anys d'insults, intimidacions, amenaces i amb danys
material al nostre local.
Els darres dos mesos, dos dels nostres socis han sigut agredits per
joves que S'AUTODEFINEIXEN con ultradretans.
La nostra resposta és ni un pas arrere en aquest camí que ens porta a
una lluita contínua contra tota forma d'autoritat i d'opressió cap a
la nostra autogestió ideológica, física, col•lectiva i individual.

"En notar que em tapaven la cara, la falta d'aire em va paralitzar,
vaig pensar que era la fi, els segons foren hores. Un colp sec. Quan
vaig recuperar la consciència la sang em degotava per la galta fins a
arribar a la boca.La vaig assaborir, barrejada amb les llàgrimes
salades que em brollaven de les entranyes.
Em vaig alegrar de ser viva.
El gust amarg de la ira.
Vaig canviar la por per l'odi,
això em fa continuar.
L'apatia per la valentia.
La lluita continua."

MAI NO MATARAN LA NOSTRA REALITAT I LES NOSTRES IL•LUSIONS.
RES AL MÓN NO ENS PODRÀ PARAR

No hay comentarios:

Publicar un comentario