
L'
Oficina de Drets Lingüístics de l'Obra Cultural Balear ha denunciat l'agressió que va patir Ivan Cortés a l'aeroport de Palma a mans de la Guardia Civil per parlar-los en català. Segons el denunciant, els agents el van introduir en una habitació on el van colpejar a l'estomac, al cap i a la boca per insistir en parlar català, a més de denunciar-lo per 'alteració de l'ordre públic'. Remarquem els comentaris que hem trobat al
FORO POLICIA, amb perles com "
Otro chulo, tocapelotas, independentista de mierda, que lo unico que quiere es dar por culo. Ni caso." O "
Una bofetada a tiempo se quitan todas las tonterías." Al mateix temps, els agents resten credibilitat a la denúncia. Oferim també la versió de la víctima i de la seua acompanyant al moment dels fets.
[+]
No hay comentarios.:
Publicar un comentario