
Mig centenar de persones es concentren davant la Delegació del Govern de Guadalajara per exigir la prohibició dels actes que els grups ultres
MPS i
La Falange pretenen celebrar el proper dissabte a la ciutat. Grups antifeixistes i de drets humans han denunciat una vegada més la permissivitat del Govern amb els actes xenòfobs i els grups ultres, i anuncien que respondràn amb una concentració a la provocació feixista. La
Asociación de Víctimas del Fascismo va emetre un comunicat demanant també la prohibició de l'acte, després dels
episodis de Vallecas, protagonitzats pels membres del MPS, que portaven simbologia prohibida y exhibien cascs de Policia Nacional i pals.
[+]
No hay comentarios.:
Publicar un comentario